VoIP
Goedkoper bellen kan niet.
7 dagen per week support
Makkelijk overstappen
Hosted VoIP – onbeperkt bellen
Bel onbeperkt naar vaste en mobiele nummers in Nederland.
Per gebruiker
€ 21,50
per maand
Meest gekozen
Hosted VoIP
Bel vanaf € 0,02 per minuut naar vaste en mobiele nummers in Nederland.
Per gebruiker
€ 9,90
per maand
Meer dan 20 extensies?
We maken een persoonlijke offerte op maat.
v.a. € -,– p/m
3CX
De complete VoIP telefooncentrale
Zakelijke telefonie is de levensader van elk ondernemend bedrijf. 3CX is in de wereld van VoIP dé hosted telefonieoplossing uit de cloud, waarmee ondernemers hun bedrijfscommunicatie optimaal op orde brengen. Medewerkers die altijd, overal én vanuit de vaste telefoon, PC, laptop of smartphone kunnen bellen worden onderdeel van een optimaal bereikbare organisatie. Met een zeer veel functionaliteiten plaatst 3CX telefonie in het hart van de organisatie voor een vaste prijs per maand.
Overstappen
Eenvoudig en ongecompliceerd
Overstappen met jouw huidige telefonie naar de cloud is eenvoudig en ongecompliceerd. De installatie is snel, en een Fieber implementatie specialist zal zorgen voor een soepele overgang van jouw medewerkers, vestigingen en systemen. Jouw account manager helpt je te bepalen hoeveel gebruikers en IP-telefoons jouw bedrijf nodig heeft. Gebruik jouw bestaande IP-telefoons of maak gebruik van een Fieber bruikleen toestel, tegen betaalbare prijzen. Je kunt ook jouw pc’s en smartphones verbinden met de gratis Fieber oplossingen.
Als je wilt kan jouw account manager je helpen met het overzetten van bestaande telefoonnummers, of je bestelt nieuwe nummers passend bij jouw bedrijf. Toestellen welke je bestelt ontvangt je de volgende dag volledig geconfigureerd en klaar voor gebruik.
Wanneer je voor het eerst inlogt vind je jouw instellingen terug en kun je zelf direct verder aanpassen naar jouw wensen. Als jouw bedrijf groeit, kun je eenvoudig nieuwe gebruikers, groepen, en een telefoon toe te voegen.
Standaard features
Hosted 3CX
Keuzemenu
Zelfs met een fulltime secretaresse die je telefoon opneemt, is het niet altijd mogelijk om iedereen direct te woord te staan. Daarom is een keuzemenu van belang: hiermee krijgen bellers direct de juiste informatie en krijg jij eventuele voicemailberichten doorgestuurd. Zo mis je nooit per ongeluk een belangrijk gesprek.
Belgroepen
Wil je dat er meerdere telefoons rinkelen als er een gesprek binnenkomt? Of eerst op de ene afdeling en hierna op de volgende? Met Hosted VoIP stel je dit eenvoudig in met belgroepen in je belplan.
Fallback
Is je VoIP-telefoon of centrale niet te bereiken, dan schakelt het systeem automatisch door naar een fallback-nummer. Dit kunnen één of meerdere vaste of mobiele telefoonnummers zijn.
Openingstijden
Jouw openingstijden stel je eenvoudig zelf in! Afhankelijk van het tijdstip van het gesprek volgt het systeem een, door jou aangemaakt, belplan. In het weekend gaat het gesprek bijvoorbeeld naar Voicemail of naar een mobiel nummer.
Welkomsttekst
Met een welkomsttekst kom je meteen professioneler over bij de klant. Het eerste dat de beller hoort is een welkomsttekst, zoals bijvoorbeeld “welkom bij schoenmakerij De Leest”.
Click to Dial
Met één muisklik een telefoonnummer bellen vanuit je Outlook contacten of vanuit je browser? Met Click to Dial van Pocket-IT kan het!
Voicemail to e-mail
Ontvang je voicemailberichten in je e-mailbox. En luister ze af op je mobiel of computer.
Wachtrij
Met een wachtrij kun je de piekdrukte van bellers opvangen. De beller krijgt een boodschap te horen. Zodra er iemand vrij is, wordt de beller automatisch doorverbonden naar een vrije medewerker.
Nummerherkenning
Een speciale klant voorrang geven? Klanten uit een bepaalde regio uit laten komen op de juiste vestiging? Dit is standaard mogelijk met nummerherkenning.
Wachtmuziek
Zelf bepalen welke wachtmuziek jouw bedrijf laat horen? Eenvoudig een mp3 toevoegen naar keuze, of een melding laten horen tijdens de wachtmuziek? Het is een van de vele standaard functionaliteiten van Hosted VoIP. We bieden onze klanten zelfs keuze uit 77 soorten wachtmuziekjes!
Antwoordapparaat
Een antwoordapparaat is handig buiten openingstijden of als iedereen in gesprek is. De beller kan hier een bericht achterlaten.
Persoonlijk Doorkiesnummer
Met deze functie krijgt iedere telefoon binnen je netwerk een eigen nummer, waardoor klanten direct naar de persoon kunnen bellen die ze nodig hebben. Dit bespaart niet alleen de klanten tijd en frustratie, het zorgt er ook voor dat er minder telefoontjes via de klantenservice hoeven te gaan – zodat ook zij meer tijd overhouden om aan nuttigere zaken te besteden.
Verkort Kiezen
Deze functie is één van de kernfunctionaliteiten van een hosted telefooncentrale: dit maakt een VoIP-systeem bij uitstek geschikt voor zakelijk gebruik. Extension dialing zorgt er simpel gezegd voor dat je medewerkers met een nummer van drie of vier cijfers kunt bellen.
Autoprovisoning
Als werknemers hun telefoons aan hun eigen wensen aan willen passen, bijvoorbeeld door de werking van bepaalde knoppen aan te passen, zijn daar geen ingewikkelde ICT-trucjes voor nodig. Met autoprovisioning zijn een paar simpele klikjes in de portal voldoende.
Call recording
Je kunt er voor kiezen om al je gesprekken op te nemen met Call recording. Dit is bijvoorbeeld handig voor meldkamers, financiële instellingen of callcenters.
3CX is een van de grootste VoIP PBX-fabrikanten van dit moment. Ze staan bekend om hun complete telefoniesoftware met talloze functies voor Unified Communications (bellen via een pc), VoIP-telefonie en videogesprekken. Dankzij de hoge schaalbaarheid en gebruiksvriendelijkheid is 3CX de ideale VoIP-telefonieoplossing voor diverse bedrijfsomgevingen. Zo wordt de software breed toegepast door o.a. het MKB, callcenters, flexwerkers en enterprise bedrijven.